Στον Paulo Yoshikawa ανατέθηκε η θέση του Γενικού Διευθυντή Ελλάδας και Κύπρου. Ο Ιαπωνικής-Βραζιλιάνικης εθνικότητας κος Yoshikawa ξεκίνησε την καριέρα του με τη Lufthansa στο Σαο Πάολο, στη Βραζιλία, και την έχει εκπροσωπήσει επίσης και σε Πορτογαλία και Ισπανία τα τελευταία 8 χρόνια.

Ο Paulo Yoshikawa αντικατέστησε τον Michael Suesser ο οποίος μετακόμισε στο Hong Kong έχοντας διατελέσει Γενικός Διευθυντής της Lufthansa για Ελλάδα και Κύπρο πάνω από 5 χρόνια. «Με τον Michael Suesser η Lufthansa κράτησε τη θέση της ως ένας από τους κυρίαρχους αερομεταφορείς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα», δήλωσε ο Κος Yoshikawa. «Η Lufthansa εγκαινίασε με επιτυχία την Τρίτη καθημερινή της πτηση από την Αθήνα στο Μόναχο η οποία θα συμπεριλαμβάνεται και στο χειμερινό πρόγραμμα 2006/2007, προσθέτει. «Το καθημερινό πρόγραμμα της Lufthansa περιλαμβάνει έξι πτησεις από την Αθήνα προς τη Γερμανία, οι οποίες καλύπτουν επαρκώς την ελληνική ζήτηση». Επίσης η θυγατρική Swiss προσφέρει τρεις καθημερινές πτησεις από την Αθήνα στη Ζυρίχη και μία από τη Θεσσαλονίκη στη Ζυρίχη», εξηγεί.

«Η Ελλάδα θεωρείται μία αναπτυσσόμενη αγορά με πολλές απαιτήσεις που συνεχώς αλλάζουν», συνεχίζει ο νέος διευθυντής. «Ενώ μέχρι πρότινος οι Έλληνες ταξίδευαν κυρίως για δουλειά ή για να επισκεφτούν φίλους ή συγγενείς, τώρα ταξιδεύουν και για τουριστικούς λόγους, όπως για ολιγοήμερες διακοπές στο Βερολίνο ή σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Ο Κος Yoshikawa βλέπει μεγάλες προοπτικές στη συνεργασία με την Aegean Airlines. «Πλησιάζουμε ήδη στον ένα χρόνο επιτυχούς συνεργασίας», λέει ο Κος Yoshikawa. Πριν ένα χρόνο εισήχθησαν πολλές πτησεις των δυο εταιριών κάτω από κοινό κωδικό στην ελληνική αγορά.

Ο Κος Yoshikawa έχει πολλά και απαιτητικά σχέδια για την Lufthansa στην Ελλάδα.

«Μέχρι το τέλος του χρόνου θα θέλαμε να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με ελληνικές εταιρείες για την προώθηση του προγράμματος Miles&More, την οποία ήδη έχουμε ξεκινήσει επιτυχώς με την τράπεζα Πειραιώς. Η Lufthansa έχει ξεκινήσει επίσης ένα νέο επιχειρησιακό πρόγραμμα στην Ελλάδα, το Partner plus Benefit, στο οποίο συνεργάζεται με την Austrian και την Swiss. Οι επιβάτες οι οποίοι ταξιδεύουν με αυτές τις εταιρείες μπορούν να εξαργυρώσουν τα μιλια που κερδίζουν όχι μόνο σε μία από αυτές αλλά και στις υπόλοιπες δύο.

Το πρώτο μισό του χρόνου ήταν επιτυχές για τη Lufthansa στην ελληνική αγορά. Ο γερμανικός αερομεταφορέας αναφέρει αύξηση 2%, από 89% σε 91% στην πληρότητα των πτήσεων μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας. Ακόμα η εταιρεία δήλωσε αύξηση στις πωλήσεις των αεροπορικων εισιτηριων Business Class στην ελληνική αγορά. «Ο στόχος μου είναι να κρατήσω αυτό το υψηλό επίπεδο και να συνεχίσω αυτή τη θετική πορεία της εταιρείας και το δεύτερο εξάμηνο του 2006», δηλώνει ο κος Υoshikawa.